W10 - Remove Taskbar Icons Using NTLite

  • Thread starter Thread starter bca044
  • Start date Start date
B

bca044

Guest
{89ED71AE-981E-4A8D-AA91-AE215D6B5568}.jpg

How to remove Microsoft Edge , Microsoft Store and File Explorer icons from taskbar with using NTLite?

Only the Windows Search icon will remain.
 
:: Reset and Clear Pinned Aps On Taskbar
DEL /F /S /Q /A "%AppData%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\*"
REG DELETE HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Taskband /F
 
Last edited:
:: Reset and Clear Pinned Aps On Taskbar
DEL /F /S /Q /A "%AppData%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\*"

This command promp not working.
/
Ege'cim bu komut çalışmıyor. Edge ve store simgesi hâlâ duruyor.
 
Pardon komutu eksik vermişim..

DEL /F /S /Q /A "%AppData%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\*"
REG DELETE HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Taskband /F
 
Pardon komutu eksik vermişim..

DEL /F /S /Q /A "%AppData%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\*"
REG DELETE HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Taskband /F

Biliyorum bunu, işe yaramıyor. Bu bat komutunu normal çalışırtığında işe yarıyor. Fakat NTLite a eklediğinde iş görmüyor.
 
NTLiteye eklediğinizdede bat komutu olarak setupcompleteye eklenir. ve sources klasörünüzdeki $OEM$ içerisinde olur. oraya manuel olarak tekrar ekleyin büyük ihtimalle yanlış ekliyor ntlite çünkü.
 
Kanka komut dosyasında bir problem yok çünkü aynı dosyaya başka komutlar da ekliyorum onlar çalışıyor.

Büyük ihtimalle aşama kısmında bir sorun var. Kurulumdan sonra Windows en son masaüstü gelince sabitliyor sanırım simgeleri.

O simgeleri NTLite kullanarak nasıl kaldıracağız çözemedim bir türlü.
 
Bir de senin dediğin manuel yöntem ile yapacağım.

Komut dosyasının adı " deneme.bat " ; içeriği :

DEL /F /S /Q /A "%AppData%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\*"
REG DELETE HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Taskband /F

Yok kardeşim işe yaramıyor.
 
Last edited by a moderator:
merhabalar. konuya 5 yıl saonra yazıyorum lakin ben de başarılı olamadım. çözebildiniz mi?
yapabildiğim en iyi şey masaüstündeki edge simgesini de silebilmek. lakin ne yaptıysam taskbardaki edge bir şekilde kurulumdan sonra orada oluyor.
 
Using NTL and click the right ones in Settings/ Desktop settings and remove MS Search an use Everything instead.
 
Last edited:
Back
Top